Könyvuniverzum

2020 könyvei

2020. december 31. - Könyvuniverzum

Ismét egy szuper könyvekkel teli éven vagyunk túl. A tavalyi fantasztikus mennyiségű könyvet idén sajnos nem sikerült túlszárnyalnom, de egyáltalán nem bánkódom.

img_20201231_102822.jpg

A tavalyi évben, amikor elkezdtem ezt a blogot, azzal az elsődleges céllal tettem mindezt, hogy visszahozzam a rendszeres olvasást az életembe, és elég jól sikerült, ugyanis 43 db könyvet olvastam el 2019-ben. Ezt a számot idén sikerült megismételnem, ugyanis 2020-ban is 43 könyvvel végeztem. (Nem számolva bele azt a rengeteg gyerekkönyvet, amit a gyerekeimnek felolvastam :) )

Nem titkolom, hogy szerettem volna növelni a számot, de hát amilyen ez az év volt.... ezért egyébként ennek a számnak is végtelenül örülök, hiszen így még több fantasztikus történetet követtem végig a könyvek lapjain, így ez az év is igen jól sikerült olvasmányok szempontjából.

Lássuk akkor, hogy miket olvastam el 2020-ban?

Január:

Bobby Hall: Szupermarket

Stephanie Graber: Legendary

Február:

Cecelia Ahern: Üvöltés

Celeste Ng: Kis tüzek mindenütt

Amy Meyerson: Az elmúlt napok könyvesboltja

Oravecz Nóra: Van egy ötletem

Sigrídur Hagalín Björnsdóttir: A sziget

Március:

Rena Olsen: Egy szót se szólj!

Guillaume Musso: Az írók titkos élete

Joanne Ramos: A Farm

Sydney Scott: Szélhámos szerelem

Sydney Scott: Szélhámos játszma

Április:

David Nicholls: Mi

Gayle Forman: Csak egy év

Catherine Rieder: Csók Londonban

Emily Bold: Amikor a szerelemnek csokoládé íze van

Jenny Colgan: Karácsony a Cupcake kávézóban

Aimee Molloy: A mintaanya

Május:

Baráth Viktória: Egy év Rómában

Jean Hanff Korelitz: Tudhattad volna

Gail Honeyman: Eleanor Oliphant köszöni jól van

Június

Emma Donoghue: A szoba

Suzanne Collins: Énekesmadarak és kígyók balladája

Július

Abbi Waxman: Új örömök kertje

Linda Boström Knausgard: Isten hozott Amerikában

J. P. Moningger: A térkép, amely elvezet hozzád

Deborah Feldman: Unortodox

Augusztus

Lauren K. Denton: Menedék

Cecelia Ahern: Az üveggolyók titka

Margaret Atwood: Az ehető nő

Szeptember

Stephanie Garber: Finale

Katarina Mazetti: A pasi a szomszéd sír mellől

Október

Mezei Petra: Mint a homokszemek

Beth O'Leary: Az otthoncsere

Mörk Leonóra: A herceg és a lányka

November

Szaszkó Gabriella: Késő Március

Sarah Morgan Miért éppen New York?

December

Viola Shipman: Az emlékkarkötő

Josie Silver: Lydia Bird két élete

Kate Hewitt: Törékeny életek

Karen Swan: Karácsonyi parti

Christelle Dabos: A tél jegyesei

Rebecca Serle:  Öt év múlva decemberben

 

Szerintem ez egy egyáltalán nem rossz lista! Sok könyvet elolvastam amit terveztem, sokat nem, sok olyan jött váratlanul, amit mégis elolvastam és nem bántam meg. És rengeteg olyan is van, ami elkezdtem ugyan, de valamiért félbe maradt. Sőt, talán túlontúl is sok az ilyen könyvem. De hiszek abban is, hogy minden könyvnek eljön egyszer az ideje, úgyhogy talán a következő évben sort kerítek majd rájuk is!

Remélem Ti is remek könyveket olvastatok idén, a következő évre is olvasmányokkal teli Boldog Új Évet kívánok!

 

Ha tetszett a bejegyzés, megköszönöm ha hírét viszed, további friss tartalmakért kövess az Instagramon  valamint a Facebookon is, ahol még sok mindent megtalálsz.

 

 

 

 

süti beállítások módosítása