Könyvuniverzum

5 könyv, amit 2021-ben nagyon szerettem

2022. január 04. - Könyvuniverzum

Nagyon nehéz kiválasztanom 5 könyvet a 2021-ben elolvasott könyvek közül, ugyanis ennél sokkal több igazán jó könyvet olvastam el.

top_5_2021.JPG

Van azért pár, ami a szívemhez közelebb áll bizonyos mondanivalója miatt, vagy azért, mert éppen egy olyan adott pillanatban talált meg, amikor nagy hatással tudott rám lenni.

A napokban érkező 2021-es olvasmánylistámban bővebben is ki fogom fejteni, hogy mely könyvek nyerték még el a tetszésemet idén, de most következzen a TOP 5 könyv 2021-ből.

(A lista olvasási sorrendben van és nem tetszés szerint)

1. Matthew McConaughey: Zöldlámpa

Ez volt az év első meglepetése, mert ahogy már a könyvértékelőben is írtam, egyáltalán nem számítottam egy ilyen könyvre a színésztől. Ez a könyv egy hatalmas IGEN az életre. Érdemes elolvasni!

Bővebben a könyvről: Zöldlámpa

2. Jojo Moyes: Áradó fény

Erről a könyvről nem írtam a blogon, de ettől függetlenül nagyon tetszett. Tele van erővel, az írónő nagyon erős és gyönyörű képeket használ. A karakterek is nagyon jól felépített szereplők a történet pedig igen tanulságos. Szerintem egy szép történet hihetetlenül jól megírva.

3. Sally Rooney: Hová lettél szép világ?

Már a Normális embereknél is tudtam, hogy Sally Rooney valami egészen különlegesen ír. A maga egyszerűségével belekúszik a fejünkbe a sztori és csak nehezen tudjuk feledni, ám az a könyv még elég erősen kettős érzést váltott ki belőlem. Bővebben: Normális emberek

A Hová lettél szép világ? pedig egyszerűen elsodort. Ez a történet pontosan eltalált és magával ragadott. Nemrég bővebben is írtam róla: Hová lettél szép világ?

4. Nina George: Déli fények

Ezt a könyvet azért szerettem volna mindenképpen elolvasni, mert köze van Monsieur Perdu-hoz a Levendulaszoba (erről a könyvről bővebben: Levendulaszoba) főszereplőjéhez. A Déli fények a regény a Levendulaszoba című regényben és ezt csak a történet legvégén értettem meg. Maga a Déli fények pedig annyira varázslatos és magával ragadó, hogy ezt sem könnyen felejti el az ember. (Hamarosan beszámoló is lesz róla.)

5. Matt Haig: Éjfél könyvtár

Ezt a könyvet már hónapokkal a megjelenése előtt is vártam. Nem véletlen. Valami egészen hihetetlen, elgondolkoztató és számos kérdést felvető könyv. Matt Haig személyében pedig egy új kedvencet is találtam, azóta több könyvét is elolvastam már.

A fenti könyvek bármelyikét jó szívvel ajánlom, és a hamarosan érkező 2021-es olvasmánylistámban is lesznek igazi csemegék.

Ha tetszett a bejegyzés, megköszönöm ha hírét viszed, további friss tartalmakért kövess az Instagramon  valamint a Facebookon is, ahol még sok mindent megtalálsz.

 

süti beállítások módosítása