Könyvuniverzum

Kedvenc könyveim az idei évben

2019. december 31. - Könyvuniverzum

2019. bizonyos szempontból különleges év volt a számomra, ugyanis ez volt az az év, amikor végre visszatértem az olvasáshoz. Vagyis jobban mondva a mennyiségi olvasáshoz. Ebben az évben indítottam el a Könyvuniverzum blogot is, amely az egyik legfantasztikusabb dolog lett számomra az évben.

img_3662.jpg

Na de nem is szaporítom tovább a szót, jöjjenek az idei év legkedvencebb könyvei, amiket azért volt nehéz kiválasztanom, mert rengeteg jobbnál-jobb könyvet olvastam az idén, mégis talán ezek tetszettek a legeslegjobban. (Sorrendet nem tudok felállítani közöttük, ez a sorrend mindössze az alapján állt fel, ahogyan elolvastam őket időrendben.)

kodkiralyno1_1.jpgMörk Leonóra: Ködkirálynő

 Az idei év egyik meglepetése lett számomra ez a regény. Úgy szippantott be magába, mintha sohasem olvastam volna korábban hasonló sztorikat. Olvasás közben végig azt éreztem, hogy végre, pont egy ilyen történetre vágytam már régóta. S habár se előtte, se azóta nem olvastam a szerzőtől, a következő évben pótolni fogom ezt, mert kíváncsi lettem a többi könyvére is. Bővebben is írtam a könyvről a blogon: Ködkirálynő

 

 

 

 

 

marlenka_2.JPGFiny Petra: Marlenka

 Finy Petrától olvastam már korábban is Marlenka előtt, azokat is szerettem, de Marlenka lett az a könyv, amivel teljesen elvarázsolt. Sokan nem tudtak azonsulni a mondadójával, másoknak ugyanúgy tetszett, ahogy nekem. Szerintem fantasztikusra sikeredett, meg is írtam a blogon is a véleményem: Marlenka

 

 

 

 

 

 

musso1.JPGGuillaume Musso: Az éjszaka és a lányka

Sokszor említettem már, hogy egyik kedvenc íróm Musso. Az utóbbi időben voltak olyan könyvei amelyek egy kicsit kevésbé tetszettek, de Az éjszaka és a lányka újra ugyanaz a fordulatokkal teli izgalmas regény lett, amit megszokhattunk az írótól. Alig várom a következő könyvét, addig is, itt olvashatjátok újra Az éjszaka és a lányka értékelését.

 

 

 

 

 

 

penumbra_ur.jpgRobin Sloan: Penumbra úr non-stop könyvesboltja

Ez a könyvet iszonyat régen terveztem már elolvasni, de valahogy mindig váratott magára, egészen az év végéig, amikor is egyáltalán nem tudtam letenni annyira tetszett. Ami kezdetben csak egy furcsa könyvesbolti sztorinak tűnik, az később egy izgalmas rejtéllyé válik, hogy aztán egy olyan megoldást kínáljon, ami  teljesen egyértelművé tette az egész könyv megértését. Nekem nagyon tetszett Penumbra úr karaktere is, ilyennek képzelek el egy valódi könyvrajongó öregurat. :)

 

 

 

 

img_3116.jpgAnne Cathrine Bomann: Agathe

Ezzel a könyvvel szintén régóta szemeztem már, és abszolút megérte várni rá. Olvastam róla sokféle kritikát, amik miatt majdnem nem is olvastam el, de örülük, hogy végül mégis megettem ugyanis nekem nagyon tetszett. Bővebben is hamarosan írok róla majd itt a blogon.

 

Ezek voltak tehát az idei év legkedvencebb könyvei számomra, ám ennél sokkal több igazán jó könyvet olvastam nehéz is volt választani közülük.

Pár nap múlva jövök egy hatalmas könyvösszefoglalóval is a 2019-es évről.

Addig is könyvekben gazdag Boldog Új Évet kívánok Nektek!

Ha tetszett a bejegyzés, megköszönöm ha hírét viszed, további friss tartalmakért kövess az Instagramon  valamint a Facebookon is, ahol még sok mindent megtalálsz.

 

 

 

süti beállítások módosítása