2023-ban (is) remek könyveket olvastam. 52 befejezett könyvig jutottam, majdnem 20.000 oldal és ebben csak a saját olvasmányaim szerepelnek, azt nem számoltam hozzá, amit a gyerekeknek olvastam.
Nem is tudom, hogy ki tudnék-e emelni mondjuk 12-t, ami jobban tetszett mint a többi.
Azért megpróbálom, de ez egy “random lista” és nem sorrend a könyvek között. A felsorolt könyvek nem mindegyike tudott sajnos a képre kerülni, és őszintén szóval még sokat hozzá tudnék tenni az elolvasott könyvek közül.
Ezek a könyvek különösen tetszettek 2023-ban:
Gabrielle Zevin: Világépítők
Lily King: Írók és szerelmek
Jennifer E. Smith: Greta James, az elsüllyeszthetetlen
Cécile Pivot: A kis francia könyvesbolt
Stephanie Garber: A soha többé balladája
Emma Straub: Holnap ilyenkor
Krusovszky Dénes: Áttetsző viszonyok
Charlotte McConaghy: Az utolsó vándorlás
Guillaume Musso: Angelique
Rachel Cusk: A vendégház
Elle Cosimano: Finlay Donovan ölni tudna
Pasi Ilmar Jaaskelainen: Dombvárosi rejtekjáratok
Nektek melyik volt a kedvenc olvasmányotok 2023-ban?
Ha tetszett a bejegyzés, megköszönöm ha hírét viszed, további friss tartalmakért kövess az Instagramon valamint a Facebookon is, ahol még sok mindent megtalálsz.