Könyvuniverzum

Új szerzemények

Ezeket vettem a Könyvfesztiválon

2019. április 30. - Könyvuniverzum

A múlt hét végén rendezték meg a 26. Budapesti Nemzetközi Könyvfesztivált, amire két napon is kilátogattam és konkrét listával érkeztem a tervezett megvásárolandó könyvekről.

konyvfesztivalos_szerzemenyek2.jpg

Erről egyébként írtam egy bejegyzést is: Könyvfesztiválos újdonságok, amiket nagyon várok még a fesztivál előtt.

Nos ehhez képest menet közben egy picit módosult a listám. Ennek több oka is van, ugyanis láttam olyan kiadványokat, amiket nagyon jó áron lehetett megvásárolni, és már régóta szemeztem velük, így kapva kaptam az alkalmon, és meg is vettem őket.

A következő könyvekkel tértem végül haza: Tommy Orange: Sehonnai - ez rajta volt a listán, úgyhogy ehhez nem is fűznék mást hozzá. Muriel Barbery: A sündisznó eleganciája - ennek igazán megörültem, mert már jó ideje szerettem volna elolvasni, és most nagyon jó áron jutottam hozzá a Geopen Kiadónál. Meik Wiking: HYGGE - A dán életérzés - itt ugyanaz a helyzet, szuper áron volt, és hónapok óta terveztem, hogy megveszem majd, nagyon kíváncsi vagyok rá. Elin Hilderbrand: Pletyka - ennek az ára hihetetlenül olcsó volt, könnyed kis nyári olvasmánynak szánom. Guillaume Musso: Central Park - hát egyszerűen imádom Musso könyveit, és épp aznap reggel láttam, hogy megjelent, amikor mentem ki a fesztiválra, ezért mindenképpen megkerestem és meg is vettem. Celeste Ng: Kis tüzek mindenütt - szintén régóta tervezett olvasmány. És van egy zsákbamacska könyv is, amit a Maxim Könyvkiadó standjánál láttam meg, és azért mertem csak megvenni, mert a csomagoláson volt egy pár soros leírás a történetről, és pont találtam egy olyat, amit nemrégen láttam épp egy könyvesboltban, és felkeltette az érdeklődésem, szóval ez alapján megvettem a Mark Pryor könyvét A könyvárus rejtélyét.

konyvfesztivalos_szerzemenyek1.jpg

Ezeket vettem az első nap, a második nap pedig csak a gyerekkönyv részlegen voltunk, ezért aznap már nem vettem semmit. 

Ami kimaradt: Alex Dahl: Fiú a küszöbön című könyvét egészen egyszerűen elfelejtettem, ugyanis annyira sok látnivaló akadt, hogy hiába mentem konkrét kívánságlistával, csak otthon tűnt fel, hogy ezt a könyvet még csak nem is láttam, fogtam a kezembe, amit azért sajnálok, mert szeretném majd elolvasni. A kinézett olvasmányokból van amit még tervezek megvenni, de a fentiek kicsit átírták a terveimet, úgyhogy ezek egy picit váratnak magukra. Viszont biztos vagyok benne, hogy Cecilia Ahern: Üvöltés című novelláskötetét és Markus Zusak: Clay hídját mindenképpen beszerzem még, továbbá felfedeztem Anne Cathrine Bomann: Agathe című regényét, így még ez is rákerült a listámra.

collagekonyvek.jpg

Képek forrása: 1, 2, 3

Szemeztem még egyébként a Kolibri Kiadónál megjelent Jessica Townsend: Nevermoor 2. - Morrigan Crow Baljós öröksége című könyvével, de mivel még az első rész is ott csücsül a könyvespolcomon, és várja, hogy elolvassam, ezért egyelőre ezt nem vettem meg. Ahogy nem vettem meg a Jaffa Kiadó standjánál Mörk Leonóra: Ködkirálynő című regényét sem, ezt egy picit bánom, mert nagyon tetszik a sztori és csodaszép a borítója is, ezt lehet, hogy pótolni fogom hamarosan.

Hamarosan jelentkezem a fenti listáról valamelyik könyv ajánlójával, most viszont szépen nekiállok olvasni, hisz a tavaszi olvasmánylistámnak is még csak az elején járok.

Ha tetszett a bejegyzés, megköszönöm ha hírét viszed, további friss tartalmakért kövess az Instagramon  valamint a Facebookon is, ahol még sok mindent megtalálsz.

süti beállítások módosítása